"אגף התקציבים באוצר ניצלו בציניות את המלחמה"

מהדורת הבוקר 1 Comment on "אגף התקציבים באוצר ניצלו בציניות את המלחמה"

ח"כ יצחק פינדרוס לגדסי ופרידמן ב'מהדורת הבוקר': "אנשי אגף התקציבים באוצר ניצלו בציניות את המלחמה כדי לקחת את משכורות המורים לצרכי המלחמה. זה לא מוסרי וגם לא משפטי אבל אני לא סומך על המערכת". על הפרסום של הלפרין על ביתר: "מה שקרה בשמחת תורה מחייב את כולם להרחיק את האיומים מהגדרות. האסימון מתחיל ליפול גם לאנשי הביטחון"

יצחק פינדרוס צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר הוועדה לפניות הציבור בכנסת, ח"כ יצחק פינדרוס בראיון לגדסי ופרידמן ב'מהדורת הבוקר' מספר כי ממוצאי שמחת תורה כל חברי הכנסת מסתובבים במולונות, אנחנו רואים את המצוקות ומטפלים בהן. אתמול עבר מתווה הפיצויים בכנסת ואני מקווה שהגבול לא יהיה 7 קילומטר ויכלול גם את אופקים, נתיבות וחלקים באשקלון".

על שכר המורים החרדים שהועבר ללא תוספת אופק חדש: "זו שערוריה, שוד לאור יום. הכסף כבר סוכם ונחתם. אגף התקציבים עושה ככל העולה על רוחו. שר האוצר מטפל בזה יחד עם גפני, הוא הבטיח שלא תהיינה אפליות. אנשי אגף התקציבים באוצר ניצלו בציניות את המלחמה כדי לקחת את הכסף לצרכי המלחמה. זה לא מוסרי וגם לא משפטי אבל אני לא סומך על המערכת".

על הפרסום של הלפרין על ביתר עילית: "מה שקרה בשמחת תורה מחייב את כולם להרחיק את האיומים מהגדרות. האסימון מתחיל ליפול גם לאנשי הביטחון במקומות האלה".

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    איך יתכן שהפקידים עושים ככל העולה על רוחם ?
    בשביל מה יושבים נבחרי הציבור בשילטון ??
    רק בשביל הג'ובים ???